Monday, March 12, 2012

No one seems to care.

March 13.
Nikon F5 - Gent.

3 comments:

Unknown said...

Mooi beeld weeral, toen ik de titel las op RSS dacht ik, oei Rino heeft het over de schaarste aan comments :) het blijft hier opmerkelijk ( op ene darkhalide na) kalm als emdee niet schrijft, jammer, het zijn stuk voor stuk mooie documentaire foto,s. Ik kom er zeker op terug, maar mijn hoofd staat er niet zo naar, Blijven posten! Mooi werk!

RinoSnaps said...

Thx. Net als u wellicht post ik ze voor mijn eigen, en om te laten zien anderzijds. Ik sta er nog steeds versteld van hoe hoog mijn 'hitrate' als het ware is met film. Selectiever fotograferen zal er voor veel tussenzitten imo. Alle beelden (met uitzondering van enkele digitaaltjes/ ook morgen) van deze maand komen van slechts 3 rolletjes. Waarvan 1 niet volledig opgebruikt. En ik ga zeker de maand uit kunnen doen, en nog een beetje verder doen in april :)
Vind het wel leuk zo 1 beeld soms 2 per dag.
Lot's still to come.

Unknown said...

mantap ini feel nya dapet

kaos muslim anak - kaos muslim keluarga


contoh video kaos muslim anak dan keluarga nya